Header
 

Book Chapters

4. Ihlström Eriksson, C. (2013). Mot e-papper och läsplattor - tidningarnas förberedelser. In G. Nygren & I. Wadbring (Eds.) På väg mot medievärlden 2020 - Journalistik, teknik och marknad, Studentlitteratur, pp. 59-76.

3. Åkesson, M. & Ihlström Eriksson, C. (2009). Advertising Challenges in Ubiquitous Media Environments. In K. Pousttchi & D. G. Wiedemann (Eds.): Handbook of Research on Mobile Marketing Management. Information Science Reference, Hershey, pp. 77-93.

2. Ihlström, C., Magnusson, M., Scupola, A. & Tuunainen, V.K. (2002). SME Barriers to Electronic Commerce Adoption: Nothing Changes - Everything is New. In G. Grigrich (Ed.) Managing IT in Government, Business & Communities. IDEA Group/IRM Press, pp. 147-163.

1. Eriksen, L B, Ihlström, C. & Palmer, J. (2000). News. In K. Braa, C. Sørensen & B. Dahlbom (Eds.) Planet Internet. Studentliteratur, pp. 87-112.

 
 
Carina Ihlström

Foto: Christel Lind



Carina Ihlström Eriksson

Halmstad University

P.O. Box 823

S-301 18 Halmstad

Sweden


Curriculum Vitae